Senaste nytt

Jurys Inn på Heathrow blir Hilton Garden Inn

JensE

Medlem
Snart finns det ytterligare ett val av Hilton runt Heathrow.
Jurys Inn blir Hilton Garden Inn från och med 10 December

Bokat en natt för endast £55.
HGI's frukostar är en av mina favoriter.
 

Jacob

Medlem
Oj där ser man. Jag har bott åtskilliga gånger på detta hotell eftersom det för det mesta är hyfsat prisvärt och dessutom ligger nära tunnelbanan, så man slipper trassla med Hoppa.

Ska de göra om hotellet något samtidigt?
 

JensE

Medlem
Oj där ser man. Jag har bott åtskilliga gånger på detta hotell eftersom det för det mesta är hyfsat prisvärt och dessutom ligger nära tunnelbanan, så man slipper trassla med Hoppa.

Ska de göra om hotellet något samtidigt?
Tydligen så var det offentligt för ungefär ett år sedan att 3 av Jurys Inn skulle ingå i Hilton franchise.
I pressreleasen så nämn det renovering av Heathrow hotellet.
Jurys Inn Hotel Group and Hilton Worldwide Sign Franchise Agreement for Three London Hotels | Hilton Worldwide Global Media Center

Läser man reviews på tripadvisor om Jurys Inn så klagar många på renoveringar som sker nu.
 

ACervin

Medlem
Kan tillägga att jag precis kommit hem från en övernattning där. Var lite förvirrad eftersom jag bokat det som Jurys inn på hemsidan efter rekommendationerna från @Jacob . Man var dock schyssta i receptionen och lät mig kreditera mitt IHG konto. Nyrenoverat och öppnade under sitt nya namn för 10 dagar sedan. Jag bara smet in och sov över natten och tidigt i väg nästa morgon. Tog frukosten i Galleries på T5. Men det lilla jag såg var bra. Receptionen fräsch, gratis och bra WiFi. Rummen rena och prydliga, Sängen skön med en massa kuddar av olika höjd och mjukhetsgrad. TVn liten. Europeiska eluttag, bra. Badrummet bra men inte det allra senaste. Skulle utan problem kunna bo där igen.
 
  • Gilla
Reactions: doc

JensE

Medlem
Kan tillägga att jag precis kommit hem från en övernattning där. Var lite förvirrad eftersom jag bokat det som Jurys inn på hemsidan efter rekommendationerna från @Jacob . Man var dock schyssta i receptionen och lät mig kreditera mitt IHG konto. Nyrenoverat och öppnade under sitt nya namn för 10 dagar sedan. Jag bara smet in och sov över natten och tidigt i väg nästa morgon. Tog frukosten i Galleries på T5. Men det lilla jag såg var bra. Receptionen fräsch, gratis och bra WiFi. Rummen rena och prydliga, Sängen skön med en massa kuddar av olika höjd och mjukhetsgrad. TVn liten. Europeiska eluttag, bra. Badrummet bra men inte det allra senaste. Skulle utan problem kunna bo där igen.
Sov där i natt också.
Antar att du inte är kvar på T5?
 

Jacob

Medlem
Precis checkat in på denna hotell för första gången sedan det blev ett Hilton. Allting är helt nyrenoverat - lobbyn, baren, restaurangen, cafét (som bytt plats) och inte minst rummen som ser helt annorlunda ut nu med nya möbler.

Fortfarande ingen lyx men ett mycket prisvärt hotell vid Heahrow som jag fortsatt kommer använda, ännu bättre nu när man dessutom kan tjäna Hiltonpoäng, och så skönt att slippa Hoppa-bussen.

Dags att skriva ett nytt test misstänker jag.
Test: Jurys Inn Heathrow, London - Prisvärt med utmärkt läge - BusinessClass.se
 
Toppen