Senaste nytt

Stockholm - Geneve billigt

Hugo Ville

Ny medlem
Hej!
Ska bara tipsa om att det finns one-way till Geneve på Boka din sista minuten-resa och flygstol här - Langley Resor direktflyg för 1500:-

Just nu fanns det inte så många flighter, men jag har under hela dec-feb bokat flera av mina flighter till Geneve här.

Har ni något tips på andra "charter"-bolag eller andra kanaler som har liknande flygstolar? Dessa hittar jag inte på flygresor.se tex, men jag åkte till Thailand förra året på en flygstol ifrån ving för 4000.
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass, @Hugo Ville

Om du är beredd att betala ca 40 SEK mer, kan du flyga med SWISS i Business class för de pengarna. :)

Screenshot20150327_1.jpg


SWISS erbjuder inte gratisuppgradering just nu men de hade sådan erbjudande förut.
http://www.businessclass.se/forum/t...ll-business-class-på-swiss-till-geneve.19360/
 

palmen

Moderator
1500 för en enkelbiljett till Geneve? Är det billigt?
Sökte på ITA Matrix (1 månad framåt från idag) och då är priserna för direktflighter 699-2699 (lägsta pris per dag) beroende på dag.
13 av 27 dagar så var det billigare än 1500 kronor att flyga direkt
 

Agö

Medlem
Billigt till GVA var när jag, @Lallarn m.fl. fick tag på T&R med SAS för 532 DKK (84 procent av detta pris utgjordes av skatter och avgifter) i april förra året. Det är billigt!

Fare 88.00 DKK
Taxes, Fees, Other Charges 314.00 DKK
Fuel Surcharge 100.00 DKK
Ticket Amount: 502.00 DKK
Service Fee 30.00 DKK
Total Amount: 532.00 DKK
 

Hugo Ville

Ny medlem
Hej!
Kul att ni är så aktiva på detta forumet!

Ja 1.500 ligger det på nu, jag reste för 900:- med mat på flyget innan med samma företag, men jag tycker det är kul när man hittar "hemliga" kanaler för flyg! Charterflyg syns av någon anledning inte på vanliga skyscanner-siter
 

Börnen

Medlem
Geneve kan vara billigt, jag slår inte Agö men bokade SFT-GVA ToR i maj 2014 med avresa april 2015 för 1468 SEK
Fare 430
Taxes 480
Fuel Surcharge 528
Service Fee 30
Total 1468 SEK
 
Toppen