Senaste nytt

Fast på Kastrup på väg till Gardermoen som är stängt

yopeyo

Medlem
Stått i kö en timme på security i OSL som är stängd tills vidare. Långt till lounge och tight att hinna fram till gate för 15.05 till ARN :-(
 
A

Aurora

Guest
Stått i kö en timme på security i OSL som är stängd tills vidare. Långt till lounge och tight att hinna fram till gate för 15.05 till ARN :-(

Den blir garantert litt forsinket.

EDIT: eh, ja :p

Det er nok greit med kø på OSL for avganger og ankomster, så man kan neppe forholde seg til faktiske rutetider før sent i kveld. Og med det mener jeg at flyet du skal fly med (SE-RJR) faktisk har stått på OSL siden i morges kl 09ish, men har ikke kommet seg noe veg siden da. Derfor er det ikke at flyet er sent inn som er problemet, men at flyet må få plass i avgangskøen. Det bestemmer de i tårnet på OSL.
 

Siljevm

Medlem
På avinor påstår de att det bara är fem min kö i säkerhetskontrollen...
Oslo Lufthavn - Avinor
Skitnärvös för at det är kaos imorgon också. Åker först buss Göteborg - Oslo, sen flygtoget, sen ska vi till Tokyo via cph 13.30.
 
A

Aurora

Guest
På avinor påstår de att det bara är fem min kö i säkerhetskontrollen...
Oslo Lufthavn - Avinor
Skitnärvös för at det är kaos imorgon också. Åker först buss Göteborg - Oslo, sen flygtoget, sen ska vi till Tokyo via cph 13.30.

Kan være for domestic, de sorterer i så fall på billett.

Jeg er også veldig nervøs for morgendagen... ARN-OSL-TOS, men senere (17:00). Jeg håper alt går bra for dere, min samboer er på jobb nå og i morgen, så ifht norsk og dansk trafikk så er man i de beste hender hva gjelder å optimalisere trafikken iallefall! (en liten trøst :D )
 
Toppen