Senaste nytt

Världen är liten

Dr. Miles

Expert
Häromdagen träffade jag en försäljningschef hos leverantör till företaget där jag jobbar.
Han reser mycker inom Sverige/Norden och flyger mest med SAS.
Då pratade vi lite om hur det är att flyga med SAS och pratade även om kommande förändring om 100% poängintjäning hos SAS EuroBonus på ekonomiklass biljetter.

Det roliga var att han tipsade mig om en webbsida som heter BusinessClass.se(!) och sa att där kan man få massa nyttiga tips om olika bonusprogram, biljetter etc.

Jag funderade om jag skulle berätta att vem jag är, men jag lät bli och tackade för tipset.

Visst världen är liten. :)
 
Last edited:

Axelzon

Medlem
AHO, Världen är liten, men Businessclass.se har väl vuxit till sig och blivit ganska populärt, eller?

Hur har det första året gått, hur många medlemmar, trådar och inlägg har det hunnit bli?

/Axelzon
 

Jacob

Medlem
Vi är i skrivande stund uppe i 3165 trådar och 32736 inlägg. Och det på drygt 9 månader.

Antal medlemmar är skrikande nära 2000 nu. Sen finns ett ganska stort antal "lurkers" också.
 

Axelzon

Medlem
Stort!

Jag måste passa på att tacka. Det spelar ingen roll var man befinner sig, har man problem eller funderingar på hur man skall agera eller behöver enkla tips finns det ofta trådar som hjälper mig. Samt att om man har något akut så får man ofta ett svar direkt... Skönt att vi snart 2000 är globalt spridda.....

Igen Tusen tack, hoppas ni får lite credit för det ni gör!
 
Haha! Vad roligt. Du skulle berättat, eller hoppas att personen i fråga ser denna tråd! :)

Instämmer med alla andra. Strålande sida vi har här så tack till hela redaktionen för hårt jobb och till alla andra medlemmar för att det är så trevligt! :)
 

gdaily

Medlem
Det har hänt mig flera gånger att folk har börjat diskutera mig själv (mitt nät-alias inom min profession) med mig. Oftast i smickrande ordalag, men inte alltid...

Hellre ökänd än okänd, eller?
 
Toppen