Senaste nytt

China Airlines business class Airbus A340

Mrjoe

Medlem
Jag undra om vad för typ av stol som finns på China airlines A340.
Har sökt på google men kan inte hitta någon bra bild eller film klipp som ger en bra uppfattning.
Funderar på om det är en gammal stol eller nyare model, fast inte så ny som de har i deras 777.
 

Dr. Miles

Expert
Jag undra om vad för typ av stol som finns på China airlines A340.
Har sökt på google men kan inte hitta någon bra bild eller film klipp som ger en bra uppfattning.
Funderar på om det är en gammal stol eller nyare model, fast inte så ny som de har i deras 777.

Det här är China Airines Business class på deras Airbus A330 men det bör vara likadant även på Airbus A340
china-airlines-business-class-a330-2-jpg.24406

china-airlines-business-class-a330-1-jpg.24407

(Foto: Jacob)

Air China pensionerade sina sista A343or forra aret savitt jag vet.
Det ser ut som China Airlines kommer att köra Airbus A340 nästa säsong (sommartidtabell 2015) också.

T ex man kan se China Airlines Airbus A340 flygningar mellan Taipei och Hong Kong i tidtabellen.

Daily
CI915
TPE 14:35 - HKG 16:20 343
1 hr 45 mins
 

staff

Medlem
Sorry, sag nu att det var China Airlines det handlade om, och inte Air China. Ignorera mitt inlagg!
 

Mrjoe

Medlem
Ja de va bra bilder på stolarna, jag antar att det är inga lie-flat?
De flyger direkt till Bangkok från Amsterdam med A340 och priset är ca 14500 enligt Momondo.
jag antar att de rea ut resor på A340 eftersom de har den nya business class på 777.
Har funderat på att flyga med dem till Bangkok till jul/nyår men vill helst hitta business class med Flat bed.
 
Toppen