Senaste nytt

Hotel Spendido, autentisk glamour i Portofino

Vi blev på alla sätt inspirerade av att ha besökt Splendido. Vi fick lust att göra världens bästa tomatsås, och vi blev påminda om vad äkta lyx är, och det är det enkla men genomtänkta. Det är inte det som ropar högt efter din uppmärksamhet, men som fungerer år efter år. Hotel Splendido är för oss…
 

fmansson

Medlem
Är det en writeoff från Condé Nast?

Såna här reportage är precis som pop-up-ads, jag letar bara efter krysset som får skiten att försvinna
 

Jason BusinessClass

Team BusinessClass
Hela de här rapporten luktar reklam...... inte imponerad.

Hej, jeg kan forstå kommentarer på at dette kan fremstå som reklam. Men, jeg kan berolige alle, det er det virkelig ikke. Redaksjonen i BusinessClass har valgt ut hotellet fordi det har et rykte på å være helt fantastisk. Og, etter å ha bodd der, kan vi bare bekrefte det, det er fantastisk. Jeg kan bare gjengi fra artikkelen: det er en grunn til at verdens celebriteter, både fra fortid og nåtid, kommer tilbake hit igjen og igjen. Madonna har vært her tre ganger, uten at det betyr så mye for min egen del. Men, når man så skal forsøke formidle inntrykk fra et slikt sted, vel så kan det kanskje fremstå som reklame. Men, det er det ikke, og vi har ikke fått en krone betalt for å besøke stedet. Noen av oss på BC teamet har en lidenskap rundt dette med ikoniske, luksuriøse hoteller, steder men en historie og atmosfære, som gjør at vi mener det er verdt å besøke i løpet av et liv. På slike steder vil vi ikke bruke oppholdet på å forsøke finne hva som er galt med stedet. Vi vil forsøke finne ut av hva som er bra, hva som er eksepsjonelt. Om vi på BusinessClass bestemmer oss for å begynne med Content Marketing, det nye buzz-ordet innen marketing, så vil vi at dere, leserne skal se forskjell på reklam og de profesjonelle review's vi bruker mye tid på, og som vi håper kan være til nytte og inspirasjon. Takk igjen for engasjement, dette er viktige spørsmål. Jason
 

Jason BusinessClass

Team BusinessClass
En länk till en prisjämförelsesajt på min ära. Är detta en ny giv? Kan förstå sambandet men en kort kommentar vore kul!

Hej Tockstew,

Ja, jo, det er en ny giv. Det er noe som er nærmest i testfasen, som vi snart kommer ut med offisielt. Så dette er mer å regne som en test, vi kommer med mer informasjon når vi er klare til å lansere for alvor, takk for at du er oppmerksom. Beste hilsen Jason
 
Toppen