Hela de här rapporten luktar reklam...... inte imponerad.
Hej, jeg kan forstå kommentarer på at dette kan fremstå som reklam. Men, jeg kan berolige alle, det er det virkelig ikke. Redaksjonen i BusinessClass har valgt ut hotellet fordi det har et rykte på å være helt fantastisk. Og, etter å ha bodd der, kan vi bare bekrefte det, det er fantastisk. Jeg kan bare gjengi fra artikkelen: det er en grunn til at verdens celebriteter, både fra fortid og nåtid, kommer tilbake hit igjen og igjen. Madonna har vært her tre ganger, uten at det betyr så mye for min egen del. Men, når man så skal forsøke formidle inntrykk fra et slikt sted, vel så kan det kanskje fremstå som reklame. Men, det er det ikke, og vi har ikke fått en krone betalt for å besøke stedet. Noen av oss på BC teamet har en lidenskap rundt dette med ikoniske, luksuriøse hoteller, steder men en historie og atmosfære, som gjør at vi mener det er verdt å besøke i løpet av et liv. På slike steder vil vi ikke bruke oppholdet på å forsøke finne hva som er galt med stedet. Vi vil forsøke finne ut av hva som er bra, hva som er eksepsjonelt. Om vi på BusinessClass bestemmer oss for å begynne med Content Marketing, det nye buzz-ordet innen marketing, så vil vi at dere, leserne skal se forskjell på reklam og de profesjonelle review's vi bruker mye tid på, og som vi håper kan være til nytte og inspirasjon. Takk igjen for engasjement, dette er viktige spørsmål. Jason