Senaste nytt

Norwegian Rewards ger ut 100 gratis Cash points 18-19e Mars

In_Sweden

Medlem
Jag fick ett mail från Norwegian Rewards och längst ner kunde man hitta att de ger ut 100 cash points (värde 100NOK) till alla som installerar en webbläsar add-on som är knuten till deras reward shop där man kan handla för att få poäng.

Om du går hit och scrollar ner till deras "Cash Point tracker" så borde du kunna ta del utav det.
 

Bibinski

Medlem
Ha! 100 spänn för att få spåra allt man gör på internet. Nä, mitt pris för det är betydligt högre än så...
Det finns ju möjlighet att stänga av denna tracker när man gör annat än att nätshoppa... Jag sätter endast på den när jag kollat ifall jag är på en partnersida eller ej.
 
Det borde väl gå att installera add-onen, inkassera 100 cash points och sedan göra en systemåterställning på datorn?

Förresten, när får man cash pointsen?
 
Last edited:

Bibinski

Medlem
Förresten, när får man cash pointsen?
"Bonus vid installation gäller 18 - 19 mars och endast vid förstagångsinstallation. Din bonus blir tillgänglig på ditt Rewardkonto efter 14 dagar."
Stod i mailet som kom nyligen.

Har redan installerat detta på 1 webbläsare men testade att göra en installation på en annan webbläsare så får se om det ger något.
 
Jag fick ett mail från Norwegian Rewards och längst ner kunde man hitta att de ger ut 100 cash points (värde 100NOK) till alla som installerar en webbläsar add-on som är knuten till deras reward shop där man kan handla för att få poäng.
Om du går hit och scrollar ner till deras "Cash Point tracker" så borde du kunna ta del utav det.

Kanske en väldigt dum fråga, men.
Vad ska man göra med de 100 cash points? :rolleyes:
 

Bibinski

Medlem
Kanske en väldigt dum fråga, men.
Vad ska man göra med de 100 cash points? :rolleyes:
1/3 av enkelresa till centraleuropa. Om du nu ville ha ett seriöst svar och inte bara var ute efter att attrahera "the dy sucks" bandwagon som gärna dyker upp i slumpmässiga trådar för att kissa på allt som har med dy att göra. 100NOK hos DY är bra intjäning för att trycka "nästa" 3ggr.
 
Toppen