Senaste nytt

1.000 poäng för att byta lösenord före 25 mars

Homer

Medlem
UPDATE AS OF 3/12: Okay FlyerTalkers, it’s time to update your passwords and, as promised, you’ll get 1,000 Bonus Points for doing it by March 25!

Since we always want to make sure you have a safe and secure experience, we’re asking you to change your password as part of a new way to login to your account.

Your password must be updated by April 1, but the sooner the better – so we’re offering 1,000 Bonus Points if you change your password now! If you change your password starting today or by March 25 you will receive 1,000 Bonus Points.

As part of this update, we created new guidelines to make sure your password is a bit stronger.

Here’s what you need to know to get started…
  • Visit the Personal Information section in your account profile by logging in with your current credentials, and then select “Change Password.”
  • Your new password must be at least 8 characters, contain at least 1 upper case letter, and contain at least 1 number or 1 special character.
  • Remember to choose a unique password and update it at least every three to six months to ensure maximum security.

If you have any questions, please let me know here or via PM.


HHonors Login Update - FlyerTalk Forums
 

Bibinski

Medlem
Finns det nån sida man behöver signa upp på eller sker det automatiskt bara man byter ? :)

EDIT: slarvläste, står ju exakt vad som skall göras.
 
Last edited:

Bibinski

Medlem
Ändrade lösenord när denna tråd kom upp men får hela tiden en pop-up om att jag skall byta när jag är inloggad på mitt konto.. Någon mer som får detta ?
 

FF#1

Medlem
Ändrade lösenord när denna tråd kom upp men får hela tiden en pop-up om att jag skall byta när jag är inloggad på mitt konto.. Någon mer som får detta ?

Samma här, börjar bli rätt less på Hiltons web, i går fick jag peka ut vilka bilder som var pastarätter bladn en massa matbilder vid inloggning.
Hade svårt att logga in, eftersom det var svårt att se att det var pasta på vissa gryniga bilder av mer eller mindre vacker mat.
 

Bibinski

Medlem
Samma här, börjar bli rätt less på Hiltons web, i går fick jag peka ut vilka bilder som var pastarätter bladn en massa matbilder vid inloggning.
Hade svårt att logga in, eftersom det var svårt att se att det var pasta på vissa gryniga bilder av mer eller mindre vacker mat.
Haha ja jag kommenterade deras web i en annan tråd när de bestämde sig för att lägga in en dansande robot efter captcha'n . Prioriteringar ??
 
Toppen