Senaste nytt

Eurobonus erbjudande - Dubbla poäng i april

famhanssons

Medlem
Jag fick precis detta erbjudande och undrar om det beror på att jag tömde mitt konto när jag ordnade Award platser eller om detta är riktat till många. Jag är EBD.

SAS 2015-03-15.jpg
 

Kandinsky

Medlem
Har inte fått något mail, är EBS. Lägg upp länken så kan vi snabbt testa om det är exklusivt för EBD.
 

fcx

Medlem
Jo, den där kommer (enligt uppgift) när man har tömt kontot, och den är personlig.
 

palmen

Moderator
Är EBD och har inte fått det där, har dock poäng så det räcker för awardresor just nu på kontot, även om jag inte kan göra de resor jag skulle vilja göra för poängen :)
 

NotRyan

Medlem
Den kan vara justerad, men så här såg det ut när dom startade med det sommaren 2013...

§Purpose: Minimize the impact from redemption by offering double EuroBonus Extra points for one month
§Target group:
§EuroBonus members that within the last 30 days have redeemed more than 10.000 points
§Have less than 1000 points left on their balance
§Do not have a cobrand card
§Had last activity between 2 and 6 months back
§Markets: All markets
§Offer: Double points on SK travel next month
§Send out : the 15th every month
§Sign up : 2 weeks from the 15th
 
D

Deleted member 4140

Guest
Fick samma mail som
Layzedad. Jag trodde dock att det var på grund av att jag var utan bagage i 3 dagar på min resa till Tokyo. Men i och med att ni andra har fått det med så ska jag fortsätta driva mitt ärende vidare om kompensation :)
 

Layzedad

Medlem
Fick samma mail som
Layzedad. Jag trodde dock att det var på grund av att jag var utan bagage i 3 dagar på min resa till Tokyo. Men i och med att ni andra har fått det med så ska jag fortsätta driva mitt ärende vidare om kompensation :)
I mitt fall hade min väska fått en smäll på vägen mellan PEK - GOT så ena spännet hade gått sönder. Fick ett nytt hemskickat från travel innovation så det var ingen direkt ansträngning från min sida men man får väl tacka för poängen :)
 

Ricci

Medlem
Är EBD och jag har inte fått det.......har bara lite över 100.000 poäng kvar på kontot efter lite F-resande ;)...
Kunde varit bra med lite dubbla poäng.....fast inte i april när jag redan är bortrest......:rolleyes:
 

kydyl

Medlem
Fick samma erbjudande men annan motivering.

"Vi ser att du har rest mycket med oss den senaste tiden. Det gläder oss! Och som tack vill vi gärna ge dig dubbla Extrapoäng* från 1 april 2015 till 30 april 2015. för resor med SAS"

Är EBS men sen 19:e jan har jag flugit 28 legs så tycker motiveringen stämmer bra.

Känns som att de ger ut samma erbjudande men med personlig motivering för att det ska kännas mer exklusivt. Och det har de väl lyckats med :)
 
Toppen