Senaste nytt

Boka "Special Surprise" på Swiss flighter

Har du en bekant eller kollega som ska flyga Swiss som du vill överraska ombord?

Nu har Swiss tagit fram en webbtjänst för att boka överraskningar som levereras direkt till mottagaren ombord på planet: Book special surprise | SWISS

FAQ: Special surprise FAQs | SWISS

Har vi någon stackare som ska flyga Swiss longhaul i Economy framöver? Vi kanske ska skicka en fruktkaka till dig? :D

Skärmavbild 2015-02-12 kl. 21.45.39.jpg
 

Senator

Moderator
Jag har 3 aktiva bokningar på Swiss.com och alla har erbjudits dessa tilläggstjänster trots att det är bokade i affärsklass..
 

johhenrik

Medlem
Jag har 3 aktiva bokningar på Swiss.com och alla har erbjudits dessa tilläggstjänster trots att det är bokade i affärsklass..
Fast tanken är väl att du kan boka det till en annan person ombord på samma flight? Så tolkade jag det på erbjudandet på min Swiss-flight för ett par veckor sen. Verkar ju vara en smått knepig tjänst om man ska boka sin egen Swiss Surprise och överaska sig själv, eller? ;)
 

Voyageur

Medlem
Hmmm fruktkaka? Måste vara en schweizisk grej. Jordgubbar och choklad hade ju vart en mer continental surprise att få....hade nog smält bättre ihop en flaska champagne också som redan erbjuds.
 

Mr.A

Medlem
Flög med min bror på hans födelsedag och bokade en flaska Champagne (Duval-Leroy) för typ 420 kronor, pursern kom fram direkt och gav han ett kuvert med födelsedagshälsningar, gav oss riktiga glas, höll champagnen kall och var duktig att fylla på, lite VIP-känsla till billig penning...
 

AABack2ARN

Medlem
Ganska ordentliga priser måste jag säga. CHF59 för Champagne = SEK550 vilket kan klassas som dyrt men rimligt (borde vara skattefritt för flygbolaget). Men en chokladtårta/frukttårta för SEK450! Är den gjord av guldgrädde?
 
Toppen