Senaste nytt

Spela Pac-Man på Arlanda och Landvetter

fcx

Medlem
Ms. Pac-Man, Space Invaders and Galaga - at Stockholm Arlanda Airport and Göteborg Landvetter Airport you can now play some of the most classic and loved arcade games. Play with whatever foreign left over coins you have in your pocket - and at the same time help the Red Cross. Behind the project is Swedavia Swedish Airports and the Swedish Red Cross, together they have developed a more refined version of the traditional collecting box.

 
D

Deleted member 4971

Guest
Riktigt kul, nu vill jag ju checka in bagage och hoppas det inte kommer på länge :D
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag hoppas förresten det kommer en till loungen i T4.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag tar för givet att ALLA håller med om att det var bättre förr :D:cool:

Ialla fall när det kommer till spel, helt otroligt hur många timmar man kunde sitta och lira Sonic, Mario, Perfect Dark, Metal Gear Solid och alla andra underbara titlar man glömt bort. Idag är spel totalt värdelös där allt handlar om grafik (typ), tar 1 timme att få igång ett spel och då är man redan less, sen är dom flesta så lätta att man gråter "tryck A för att desarmera bomben" på den gamla tiden fick man i bästa fall hjälp av en kompis om man fastnat, Shadowgate till NES är än idag ett spel jag drömmer mardrömmar om ;)
 
Toppen