Senaste nytt

United uppgraderar maten i sina United Club-lounger

BusinessClass

Redaktör
United Airlines har i veckan lanserat ett helt nytt måltidskoncept i sina United Clubs-lounger. Fokus ligger på färska råvaror, variation och kvalitet. Det nya konceptet kommer successivt ersätta tidigare matutbud och först ut blir United Club på Chicago O'Hare. Efter Chicago kommer det nya matprogrammet introduceras på de större flygplatserna i USA och kommer i slutet av sommaren 2015 erbjudas i…
 

FF#1

Medlem
Det var på tiden, svettig ost i vaccum pack och torra kex blir trist i längden.
Känns som att USA baserade bolag äntligen börjar få upp styrfarten och införa lite förbättringar, inte bara Enhansments.
 

flum

Medlem
Också intresserad när detta införs, har en lång ORD-connection LH F- UA F den 25:e april.
 

drW

Medlem
De skulle gärna få använda London-loungen som mall. Riktigt trevlig faktiskt! Vore ju bra om de blir bättre då jag som statuslös ofta är hänvisad till Uniteds lounger då de oftast har tillträde med PriorityPass.
 

ARNBER

Medlem
Tycker att United har gjort ett jättebra jobb iaf i terminal 2 i Chicago. Den här är min frukost. Precis vad jag behövde efter mitt flyg med SAS var nio timmar försenad igår och jag fick övernatta i Chicago. Bra jobbat United!
 

Attachments

  • IMG_20150531_071236.jpg
    IMG_20150531_071236.jpg
    731,5 KB · Visningar: 260

jumbooze

Medlem
Tycker att United har gjort ett jättebra jobb iaf i terminal 2 i Chicago. Den här är min frukost. Precis vad jag behövde efter mitt flyg med SAS var nio timmar försenad igår och jag fick övernatta i Chicago. Bra jobbat United!
Läge för EU claim för 600eur inersättning? Varför var ni sena? Ser fram emot ord lounge ser fint ut!
 
Toppen