Senaste nytt

Boardingkort om handleden?

Moco

Medlem
Är det nu man säger "våga vägra smartwatch" ? Gärna i mobilen, men inte som ett substitut till en ordentlig klocka. Och definitivt inte till de priser som visas (i princip oavsett). Köpa ny klocka var och vartannat år till en kostnad som på sikt överstiger kostnaden av ett kvalitetsur som håller i generationer? Nej tack.
 

johhenrik

Medlem
Är det nu man säger "våga vägra smartwatch" ? Gärna i mobilen, men inte som ett substitut till en ordentlig klocka. Och definitivt inte till de priser som visas (i princip oavsett). Köpa ny klocka var och vartannat år till en kostnad som på sikt överstiger kostnaden av ett kvalitetsur som håller i generationer? Nej tack.
Även Nokia 2110 höll ju i alla evighet, men jag har inte kvar den för det. ;) Om det bara var en klocka, då vore det ju rätt värdelöst, men smart wear är väl samma sak som smart phone. Mer än bara klocka eller telefon helt enkelt. Jaja, det är ju rätt OT detta. Vi får väl se om jag köper en. Jag såg ingen användning för en iPad förrän jag använde en en kväll. Helt plötsligt skapades ett nytt område mellan mobilen och min laptop. :) Så jag avfärdar det inte än iaf. :)
 

Moco

Medlem
Nej, jag är enig i det. Vidare gillar jag också min iPad...men har den tillfört något nytt, revolutionerande? Nej. På sikt och mer generellt? Ja. Samma gäller väl klockan. Men den kommer inte att ersätta en klassiker. Det samma kan man väl säga om ett klassiskt ur; mer än bara en klocka.

Boardingpasset etc. har jag gärna i telefonen.
 
Last edited:
D

Deleted member 4971

Guest
Känns verkligen budget mot Apple klockan som jag förövrigt tror kommer sälja bättre än smör och bara tanken på allt man kan göra med den, impressive.
 
Toppen