Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

sembl

Medlem
Tänk på att it inte är deras core business och utan man är en "peoples carrier". IT kostar pengar och genererar inga intäkter eller hur var det. För att tjäna pengar så måste man spendera pengar, väldigt enkelt. Vill man tjäna mer så måste man spendera mer. Spendera = investera
 

Homer

Medlem
Here we go again, ny variant.

SAS.jpg
 

mikesteez

Ny medlem
Det roliga är att den har blivit lite bättre på senare tid, men den är trots allt oacceptabel. Tidigare har dom inte laddat in fullt giltiga *-connections med t.ex. Austrian från ARN utan man har tvingats boka dom via resebyrå. Nu ser också det bättre ut.
 

MegaFlyer

Medlem
Byt bolag. Denna tråd påminner om relationen till en partner som gjort slut och inte vill ha ens kärlek. Men i brist på annan uppmärksamhet ger ett litet finger för att skapa falska förväntningar och hopp om försoning. Enligt min mening behövs en extrem makeover för att det hela ska fungera. Nu har man också öppnat en shop som liknar en online-loppis och påminner om TV3 anno 1996; TV Shop på eftermiddagarna.
 

flum

Medlem
Byt bolag. Denna tråd påminner om relationen till en partner som gjort slut och inte vill ha ens kärlek. Men i brist på annan uppmärksamhet ger ett litet finger för att skapa falska förväntningar och hopp om försoning. Enligt min mening behövs en extrem makeover för att det hela ska fungera. Nu har man också öppnat en shop som liknar en online-loppis och påminner om TV3 anno 1996; TV Shop på eftermiddagarna.
Sas ska väl gå över till en helt ny IT-lösning nu under hösten om jag förstått saken rätt.
 

Samosaguas

Medlem
Någon annan än jag som har problem att se "Account activity" på sitt Eurobonus-konto på SAS hemsida? För mig är det helt tomt både när jag använder appen och på hemsidan.
 
Toppen