Senaste nytt

Emirates First

Webguide

Medlem
Sitter i Loungen på Arlanda och väntar på 13.30-flyget mot Dubai och sedan vidare mot Hong Kong, vi flyger First dit och Business hem. Det skall bli en intressant upplevelse, jag skall se om jag kan ta några bilder som inte är komprometterande :)
 
Sitter i Loungen på Arlanda och väntar på 13.30-flyget mot Dubai och sedan vidare mot Hong Kong, vi flyger First dit och Business hem. Det skall bli en intressant upplevelse, jag skall se om jag kan ta några bilder som inte är komprometterande :)

Oavsett avgångsgate i dubai, försök ta dig till A byggnaden för att besöka den enorma loungen... Är samma innehåll i B piren också men den är bara halva byggnaden.
 

Webguide

Medlem
Oavsett avgångsgate i dubai, försök ta dig till A byggnaden för att besöka den enorma loungen... Är samma innehåll i B piren också men den är bara halva byggnaden.
Yes, vi kommer att mellanlanda i 4 timmar så det hinner vi med. Några av oss flyger Business så vi får se om jag hänger i First class elelr i Business.
 

Webguide

Medlem
Jag tycker att loungen i Dubai är för stor, allt är ju snyggt och lyxigt förstås, men det känns väldigt opersonligt.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag tycker att loungen i Dubai är för stor, allt är ju snyggt och lyxigt förstås, men det känns väldigt opersonligt.

Ja när en lounge är stor som en mindre flygplats i Sverige då börjar man undra ;)
 

johhenrik

Medlem
Jag tycker att loungen i Dubai är för stor, allt är ju snyggt och lyxigt förstås, men det känns väldigt opersonligt.
Ja, det inte alls samma känsla som en lounge. Men utbudet och skoputsning etc gör att den är rätt bra iaf tycker jag. Efter en vecka i Dubai mår skorna bra av en puts. :) Men den lugna känslan man vill ha ibland, den infinner sig inte.
 
Toppen