Senaste nytt

American Airlines kampanjer Europa-USA

Jag sitter och reflekterar över att AA ofta har kampanjer och bra priser på biljetter från USA till Europa men jag ser/hittar aldrig något bra från Europa till USA. Är det så att de aldrig gör reklam för detta eller hur funkar det?

Hur är det med kampanjer över påsk, är det svårt att hitta några bra priser då eller kommer det tätt inpå bara?
 

Homer

Medlem
Jag sitter och reflekterar över att AA ofta har kampanjer och bra priser på biljetter från USA till Europa men jag ser/hittar aldrig något bra från Europa till USA. Är det så att de aldrig gör reklam för detta eller hur funkar det?

Hur är det med kampanjer över påsk, är det svårt att hitta några bra priser då eller kommer det tätt inpå bara?

Finns ju hur mycket som helst från de länder de flyger ifrån

t.ex
Great Fares From Helsinki. Book By 21 February!

Great Offers from Frankfurt. Book By 28 February!
 

Dr. Miles

Expert
F*n va snabb du var Homer då :)
Från Sverige du, hur utnyttjar jag kampanjerna på bästa sätt då?

American Airlines och British Airways kör Joint Venture trafik över Nordatlanten.
Därför alla British Airways priser till Nordamerika är samtidigt American Airlines priser också.

Svar till din fråga är, ja, det finns några bra deals.
T ex Stockholm/Göteborg-Los Angeles T/R för ca 19.000 SEK inkl. skatter.
 
Så det du säger AHO är att det går lika bra att titta på BA's sida också efter priser?
Tycker alltid alla priser är så mycket dyrare på BA jämfört med AA de gånger jag sökt tidigare...
 
Toppen