Senaste nytt

United: Förbättringar i Business class/First class inom USA

Senator

Moderator
Amerikanska flygbolag gick genom ett stålbad i nästan ett helt decennium. Nu ser vi massor av nya flygplan, Direct TV, Wifi samt andra produktförbättringar vi inte ser i Europa.

United är nu nästa flygbolag som satsar på maten i främre del av planet. Efter det som jag enbart kan klassificera som ett skämt förra året med United Express i First, hade jag en mycket bra resa mellan LGA och ORD i oktober med United mainline.

Ser rätt så tilltalande ut det som kommer. Kanske Lufthansa catering borde ta en resa till sin största globala partner. Kan nog lära ett eller annat :)

United Airlines to Serve Up New Premium-Cabin Dining Experience on North America Flights - Jan 21, 2015
 
  • Gilla
Reactions: SFC

Homer

Medlem
Hmm...precis som med AA blir det tydligen nötter och kex på korta rutter i många fall, kanske de flesta rutterna.

United will expand North America premium-cabin meal service to include
flights of at least 800 miles - or as short as two hours and 20 minutes
a selection of premium packaged snacks on flights less than 800 miles


För AA gäller 1000 miles / 2h45min och även på långa flighter efter 8pm går det inte ens att köpa annat än nötter, chips och godis.
 

Homer

Medlem
Det finns flera luckor där det blir kex och nötter, markerad med rött
  • Less than 199 miles: Beverage service with premium biscotti on morning flights or premium snack mix on afternoon/evening flights.
  • 200 to 799 miles: Light breakfast refreshments (such as scones, muffins, or pound cake) on morning flights or a selection of premium snacks and fresh fruit on flights departing after 10:00am.
    • Note that flights from Chicago O’Hare to/from Hartford, New York LaGuardia, Newark, and from Newark to/from Atlanta will receive full meals when scheduled during traditional meal times.
  • 800 to 1,499 miles: Full meal service including 2 entrée choices on most flights departing between 5:00am and 8:00pm. Lunch service will consist of a choice of a protein salad served with soup or premium sandwich paired with a side salad, and dinner service will consist of a choice between a hot entrée served with a side salad or a protein salad with hot soup. On flights departing between 1:30pm and 3:59pm, and all flights departing after 8:01pm, a selection of premium snacks and fresh fruit will be offered.
  • 1,500 to 2,299 miles: Full meal service on flights departing between 5:00am and 9:00pm, including 3 entrée choices, with sorbet dessert and mint leaf on lunch flights, and gelato or ice cream with choice of toppings for dessert on dinner flights. On flights departing after 9:01pm, a selection of premium snacks and fresh fruit will be offered.
  • Longer than 2,300 miles: Transcontinental and Hawaii flights will offer a full multi-course meal service with 3 entrée choices on flights departing before 9:00pm , a mid-flight snack selection of premium packaged snacks and fresh fruit on longer-haul Hawaii flights, and a pre-arrival refreshment or snack on all flights.
  • p.s. Premium Service (New York JFK to/from Los Angeles and San Francisco): International quality multi-course meals with 3 entrée choices topped off by our signature ice cream sundae on lunch or dinner flights, with a pre-arrival refreshment service of bake-on-board cookies for afternoon or evening arrivals, and breakfast breads on morning arrivals.
Update on Reinvented North America Premium Cabin Dining - FlyerTalk Forums
 

Senator

Moderator
Hur står sig Uniteds servering mot sina konkurrenter på domestic-marknaden? Har några flighter i first bokade framöver och när jag läser på United First | United Airlines tycker jag det på pappret ser helt ok ut för en 3h flight.

Jag flyger runt 30 segment per år inom USA skulle uppskatta 20 på American och 10 på United. Föredrar American som har lite bättre mat samt access till Flagship Lounge.

Dock har jag läst på amerikanska sajter att den allmänna åsikt är att Delta ligger ett snäpp före, samt på transcont är JetBlue Mint en bra produkt. Virgin America har också fått bra feedback.
 
Toppen