Senaste nytt

Sofitel Water Tower Chicago i januari/februari 2016

kexxcream

Medlem
Nu går det att boka Sofitel Water Tower i Chicago under jan/feb 2016 (inkl frukost) till 70% rabatt och detta görs via booking.com.

Gratis avbokning och inga avgifter debiteras på kreditkortet.

Book first, think later.
 
A

Aurora

Guest
750 kr for to netter? Jeg har nylig booket dette hotellet til 3700kr for to netter UTEN frokost...!! Frister å utsette chicago-reisen til 2016, sparer jo vanvittig mye penger... Booket i januar :)
 

kexxcream

Medlem
Rätt ovanligt pris, bokade 7 nätter för cirka 3600 kr. Återstår att se om man kan utnyttja erbjudandet och om det går att synka med resan till ABC öarna i dec/jan.
 

jonten

Medlem
Först bokade jag samma rum på Accors hemsida, fullt avbokningsbart. Jag bokade samma rumstyp med frukost i 5 nätter för 1311 USD.
Sen in på Booking.com och gjorde bokningen för 294 USD.
Jag har nu skickat in en Best price guarantee till Accor, går den igenom blir priset typ 260 USD för 5 nätter. Men jag gissar de kommer slå ner på att avbokningstiden skiljer några timmar. Så jag är förberedd på att bråka.
Och sen som Member Le Club des Actionnaires så räknar jag med en svit i 5 nätter för 2200:- SEK
 
D

Deleted member 4140

Guest
De lär dra tillbaka priset om ett tag, deras priser har inte blivit uppdaterade ännu så hotellet lär börja bråka när de väl märker att deras Revenueavdelning är dum i huvudet.

Sedan så gäller inte Accor förmånerna om du bokar via 3dje part, så en svit uppgradering lär nog inte hända så länge du inte har en människa utan kunskap vid disken då du checkar in.
 

jonten

Medlem
@nih23 Tanken om det inte framgick är ju att avboka booking.com och bara köra direkt på Accors pris. Och då ta del av förmånerna.
Men får se om de ger med sig...
 
Toppen