Senaste nytt

Skönt start och slut på Mexicoresan med KLM Cityhopper

Jag är lätt kär i KLM Cityhopper:s Linköpingsservice. Som flygintresserad gör dess existens livet roligare att leva i den här stan på slätten. Embraer 190 är ett litet, smidigt och välfungerande plan!
 

Alf

Medlem
Håller helt med dej i inlägget. Har använt KLM ofta för jobbresor till möten i Holland. Synd bara att KLM inte är med i någon bra allians.

Sedan är jag naturligvis lite sur på Linköping som lyckades ta hem denna linje istället för Norrköping. Men det är bara att konstatera det faktum att Linköping hade bättre förhandlare. Dessutom snodde ni SAS också som tidigare varit Norrköping trogen. Tur det är nära mellan städerna.
 

nilsson

Medlem
Sedan är jag naturligvis lite sur på Linköping som lyckades ta hem denna linje istället för Norrköping. Men det är bara att konstatera det faktum att Linköping hade bättre förhandlare. Dessutom snodde ni SAS också som tidigare varit Norrköping trogen. Tur det är nära mellan städerna.

Det är ju synd att båda flygplatserna är lite osmidiga att ta sig till från den andra staden. Jag är helt såld på den helt orealistiska idén att flytta flygplatsen till malmen och låta tågen stanna där.

Angående bussgate så är jag osäker på vad som faktiskt är snabbast. Bussen stannar ju betydligt närmare mitten på flygplatsen, vilket är bra både om man ska till lounge, ut ur schengen eller till någon av de större EU-linjerna.
 
Toppen