Senaste nytt

Ibland blir det fel, ibland så otroligt rätt...

Jacob

Medlem
Just nu i Bangkok på en snabb weekendresa. Valet av hotell föll denna gång på Sofitel So Bangkok, finns förvisso massor av hotell att välja på i stan men då även Accoranställda jag mött pratat varmt om just detta hotell har det stått med på listan en stund.

Och ibland blir det fel, ibland närmast löjligt rätt.

Fredag: Hotellet fyller tre år och hotellets General Manager bjuder alla Le Club statusmedlemmar på hotellet samt gäster i Clubrum till firande på hotellets takbar på 30:e våningen. Gratis cocktails, varma snacks, chokladtårta, DJ och thailändsk underhållning, allt med en magnifik utsikt. Inbjudan kommer i form av en tårtbit på rummet med ett litet kort.

Lördag: Hotellet anordnar poolparty, öppet för allmänheten mot entréavgift. Ligger en inbjudan på bordet med gratis inträde samt en gratis drink i poolbaren. Vilket drag, helt vild tillställning!

Dessutom en bra club lounge med egen utomhusterrass på våning 25 och en fantastisk service med personal som även blandar goda cocktails. Och så klart Le Club voucher för två välkomstdrinkar enligt reglerna.

Det var onekligen en del som ingick i den där raten. Helt suveränt bra jobbat Accor! :)
 

staff

Medlem
Kul, har ett par nätter inbokade där i början april. Har hört mycket gott om detta hotell.
 

Jacob

Medlem
Kul, har ett par nätter inbokade där i början april. Har hört mycket gott om detta hotell.
Det känns jätteskumt när man anländer. Märklig entré med dörrar som inte ser ut som dörrar och med receptionen först på våning 9 med en receptionsdisk som ser ut lite som ett matsalsbord. Och udda designade rum. Men väl man kommer in i det hela och greppar hur allt är tänkt och uppbyggt är det ett fascinerande hotell.
 
Jag bodda ta tre nätter i februar och det var också helt utrolig bra!
Upgrade, Club Lounge perfekt, helt utrolig service.

En av det beste hotellet som jag har bodd på
 
Toppen