Senaste nytt

SAS Premiär 10 Sept, Stockholm-Hong Kong - Några som tänker åka på detta speciella event?

Smuffe

Medlem
Hej!

Jag sitter i tankar och planer att åka iväg med premiärflygningen med SAS till Hong Kong.
Jag undrar om fler sitter i samma tankar?

Är det någon på forumet som har hört några rykten om vad SAS koncernen planerar denna flight?
Det var länge sedan de öppnade en ny long haul så vi bör väl förvänta oss någonting speciellt?
Därför öppnade jag denna tråd.
 

palmen

Moderator
De plan som flyger Till Hong kong till hösten, kommer de att ha den nya inredningen?
Den nya A330 som ska gå dit kommer ha det, den A340 som är schemalagd på rutten är väl dock osäkert om den är uppgraderad eller inte. Jag skulle dock tro att SAS gärna prioriterar denna linje när den är ny för att få upp kundunderlaget så snabbt som möjligt. Har man en riktigt bra hårdvara ombord är det större chans att folk bokar igen.
 

NotRyan

Medlem
Den nya A330 som ska gå dit kommer ha det, den A340 som är schemalagd på rutten är väl dock osäkert om den är uppgraderad eller inte. Jag skulle dock tro att SAS gärna prioriterar denna linje när den är ny för att få upp kundunderlaget så snabbt som möjligt. Har man en riktigt bra hårdvara ombord är det större chans att folk bokar igen.

Jag tror nog som du skriver att den A340 som enligt planerna skall vara klar då, kommer att predestineras till ARN-ORD/HKG tillsammans med den nya A330E, men sedan kommer det nog att snurras friskt på linjerna p.g.a teknik i alla fall....
 
S

SkyPriority

Guest
Jag hoppas det bjuds på Hong Kong tårta då jag har vägarna förbi loungen
 
Toppen