Har läst lite och har inte hittat någon tråd där detta har diskuterats. Sorry om det redan finns och jag bara är dålig på att leta.
Jag ska ta mig från ARN till LAX och tillbaka igen i April. Jag vill så klart ha så mycket som möjligt av resan i business. Min arbetsgivare kan tänka sig att betala för plus så resten måste uppgraderas.
Tänker att det får bli optiontown. Annars har jag ca 300k EB-poäng använda. Och jag är EBD.
Det som måste undvikas är att hamna på en flight där Business är fullt redan.
Så jag funderar på vart jag har bäst möjligheter.
ARN-CPH-SFO-LAX, ARN-ORD-LAX eller ARN-EWR-LAX? De små hoppen gör inte så mycket men det är ju den eller de långa flighterna man vill ha det bra på.
Jag har flugit både ARN-EWR, ARN-ORD och ARN-SFO i business och det har alltid funkat fint att uppgradera med optiontown eller poäng. Har dock flugit de sträckorna för lite för att ha en uppfattning om hur det brukar se ut med tillgänglighet.
Datumen är ut cirka 6/4 och hem 13/4.
Jag ska ta mig från ARN till LAX och tillbaka igen i April. Jag vill så klart ha så mycket som möjligt av resan i business. Min arbetsgivare kan tänka sig att betala för plus så resten måste uppgraderas.
Tänker att det får bli optiontown. Annars har jag ca 300k EB-poäng använda. Och jag är EBD.
Det som måste undvikas är att hamna på en flight där Business är fullt redan.
Så jag funderar på vart jag har bäst möjligheter.
ARN-CPH-SFO-LAX, ARN-ORD-LAX eller ARN-EWR-LAX? De små hoppen gör inte så mycket men det är ju den eller de långa flighterna man vill ha det bra på.
Jag har flugit både ARN-EWR, ARN-ORD och ARN-SFO i business och det har alltid funkat fint att uppgradera med optiontown eller poäng. Har dock flugit de sträckorna för lite för att ha en uppfattning om hur det brukar se ut med tillgänglighet.
Datumen är ut cirka 6/4 och hem 13/4.