Senaste nytt

Hilton London Paddington har öppnat sin nya premiumsektion - GWR Tower och Tower Lounge

BusinessClass

Redaktör
I januari öppnade GWR Tower och Tower Lounge@Paddington, en ny del av Hilton London Paddington Hotel, ett populärt hotell bland många tåg- och flygresenärer med sitt läge i Paddington Station med flygplatståget Heathrow Express på gångavstånd. Den nya hotelldelen riktar sig till premiumresenärer och är en kombination av brittisk viktoriansk arkitektur och art deco-design. GWR Tower erbjuder 56…
 

sembl

Medlem
Fast Executive rummen var lite bättre än standradrummen. Detta påminner nästan om ett sådant. Dock är detta mer hemtrevligt.
 

Resenären

Medlem
Någon som har bott här senaste tiden? Dvs 2018 och kan ge lite input.
Har bott på hotellet ett par gånger innan GWR Tower-tiden och funderar på ett återbesök.
Närheten till Heathrow Express lockar..
 
Har haft två stays under 2018 som Diamond. Bokade dubbelrum fick en Queen suite väldigt nöjd. Senaste gången bokade jag två dubbelrum, där bägge fick rum högre upp om det räknar som upgrade låter jag vara osag men mitt sällskap fick nyttja tillgång till Lounge. Otroligt bra läge om man använder sig av Heathrow Express.
 
Toppen