A
Aurora
Guest
Usikker på trådens tittel, men liker å gi positiv tilbakemelding når selskap gjør bra ting.
Jeg skal i forbindelse med arbeid bo 3 netter på et ibis hotel. Meldte meg derfor inn i Accors medlemsprogram. Jeg var derfor allerede medlem når jeg i Februar bodde på Novotel Vilnius, men etter avsluttet opphold så jeg ikke noen poeng på konto.
Sendte mail med kvittering til Accor kundeservice og spurte pent hvorfor. Viser seg at jeg har absolutt zero erfaring med hotell-programmer, så jeg visste ikke at man ikke fikk poeng for å ha booket via hotels.com (og liknende søkemotorer). Det er helt fair and square synes jeg, tenkte i grunn at der var løpet kjørt for noe poeng. Men litt lenger ned i mailen hadde de piskadet gitt meg poeng allikevel, av goodwill.
Jeg kommer garantert ikke til å få brukt poengene til noe spesielt, men herlig gjort av de
Jeg skal i forbindelse med arbeid bo 3 netter på et ibis hotel. Meldte meg derfor inn i Accors medlemsprogram. Jeg var derfor allerede medlem når jeg i Februar bodde på Novotel Vilnius, men etter avsluttet opphold så jeg ikke noen poeng på konto.
Sendte mail med kvittering til Accor kundeservice og spurte pent hvorfor. Viser seg at jeg har absolutt zero erfaring med hotell-programmer, så jeg visste ikke at man ikke fikk poeng for å ha booket via hotels.com (og liknende søkemotorer). Det er helt fair and square synes jeg, tenkte i grunn at der var løpet kjørt for noe poeng. Men litt lenger ned i mailen hadde de piskadet gitt meg poeng allikevel, av goodwill.
Jeg kommer garantert ikke til å få brukt poengene til noe spesielt, men herlig gjort av de
Last edited by a moderator: