Senaste nytt

SAS rea vår 2015?

Hej!

Behöver åka till New York på jobb över midsommar ut 17/6 & hem 21/6.
Vill flyga SAS utan byten och tyvärr GO pga. arbetsgivarens riktlinjer:(
Idag ligger biljetten på 6200:-, tror ni ngn ev. rea kan sänka priserna eller är blir det inte billigare?

Vill passa på att tacka för ett suveränt forum som själ alltför mkt tid:)

Tacksam för svar!

/Jonas
 

Bryant

Medlem
Juni är inte den billigaste säsongen till USA. Man vet aldrig hur det kommer att bli.

Jag ser risken som stor att det faktiskt blir dyrare. Det brukar inte vara svårt att fylla planen över Atlanten.
 

FFS

Medlem
Det är snällt av dig att vilja spara pengar åt din arbetsgivare. Men... drygt 6000 till USA är inte så farligt om du måste åka specifika datum. Boka och slappna av innan det blir dyrare eller blir fullt. (Sen kan du börja fundera på optiontown)
 
Då var det bokat.

Tänkte boka plats innan - vet ni om nya kabinen kommer vara i bruk från ARN-EWR i mitten av juni och i så fall - finns det ngn seatmap för den så jag vet vad jag bokar??

/Jonas
 

palmen

Moderator
Då var det bokat.

Tänkte boka plats innan - vet ni om nya kabinen kommer vara i bruk från ARN-EWR i mitten av juni och i så fall - finns det ngn seatmap för den så jag vet vad jag bokar??

/Jonas
Alla A330 ska vara uppgraderade innan sommaren är planen.. Om det blir så eller inte låter jag vra osagt, men det är nog rätt stor chans att det är nya kabinen.
 
Toppen