Senaste nytt

Sökes : Biljetter Arlanda - Warszawa i juni

Bibinski

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa?
    ARN
  2. Var är din destination?
    WAW
  3. När vill/behöver du resa ut?
    2015-06-05
  4. När vill/behöver du komma hem?
    2015-06-08
  5. Hur länge vill du vara borta?
    + 1 dag åt ett håll om det ger billigare biljett.
  6. Hur många personer som skall resa?
    2 vuxna
  7. I vilken kabinklass?
    • Economy (Premium Economy / Business / First / Privatjet om pris och övriga önskemål möts, vilket är högst otroligt).
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med?
    Spelar ingen roll.
  9. Vad är din budget? (per person)
    ca. SEK2000 p/p , men spenderar hellre pengar på boende.
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    • Kortare restid
    • Biljettpris
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
    Nej, men byten på ett par timmar kan jag leva med om kostnaden för biljetten är lägre.

    PS kan även flyga på separata biljetter.
 
Last edited:

sk-sthlm

Medlem
Inte för att jag vill vara sådan, men om du vill åka billigt så flyger Ryan dit 4/6-8/6 rimliga tider för 375 kr tor...förvisso inte från Arlanda och till Modlin. Vill du till WAW kan man även åka Wizz från Skavsta, kostar 420 kr tor dina datum!
 

Bibinski

Medlem
@Nemo Hur ser rutten ut med AirBaltic för 117€ ?


Inte för att jag vill vara sådan, men om du vill åka billigt så flyger Ryan dit 4/6-8/6 rimliga tider för 375 kr tor...förvisso inte från Arlanda och till Modlin. Vill du till WAW kan man även åka Wizz från Skavsta, kostar 420 kr tor dina datum!

Kommer inte att hända. Jag kan gott flyga DY genom OSL men att sätta sig på skavstabussen och därtill hoppa på ett RyanAir flyg är förmycket även för en budgetresenär som mig. Vad som dock förvånar mig är hur få bolag som flyger direkt dit från arn, jag skulle gissat på att vi har en väldigt hög belastning på de linjerna men kanske är vanligast att arbetarna som är bosatta i Polen väljer just Wizzair eller Ryanair med tanke på priserna ni presenterat.
 

lillemannen

Medlem
Tänkte ta och testa mitt nyvunna HHG och imponera lite på sambon, har trots allt några alternativ i Wawa ;)
Hilton är bra hotell med helt ok lounge med varm mat och fri dricka.

Wizzair flyger jag från Malmö då tider och pengarna är så pass stor skillnad när jag skall till WAW eller KTW (Katowice)
Och lågpris Wizzair lyckas få sin priority boarding fungera i Malmö/utlandet, när inte SAS får det att fungera på deras avgångar.
 
Last edited:

Bibinski

Medlem
Intressant, jag hade gärna sett att Wizzair flög från ARN då jag faktiskt fått intrycket av att de lyckas sköta hela sin operation många gånger snyggare än RyanAir men det är hela turen till Skavsta och själva flygplatsen som får mig att avstå.
 
Toppen