Senaste nytt

Stockholm - Bangalore i mars, vilket bolag rekommenderas?

Taxman

Medlem
Hej alla,

Ny medlem här. Jag ska åka till Bangalore i jobbet i mars och söker tips på vilket bolag ni skulle rekommendera.

Om det inverkar så ska jag till Budapest, Prag och eventuellt London också i vår/sommar. Bör jag i så fall ha något bonussystem i åtanke för alla resorna eller räcker det ingenstans ändå?
  • Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  • Var är din destination? Bangalore
  • När vill/behöver du resa ut? 20-21 mars 2015
  • När vill/behöver du komma hem? 27-28 mars
  • Hur länge vill du vara borta? ca 7-8 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  • I vilken kabinklass? Billig business eller ekonomi
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
  • Vad är din budget? (per person) max 15000
  • Vad är det viktigaste för dig? Bekvämlighet ombord (190 cm lång) samt mat/dryck
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Tack på förhand.
 

mjulven

Medlem
Business får då jag inte till för din budget dessvärre. Däremot går det att flyga i premium economy med Lufthansa för din budget dit 21a, hem 27e för 13298kr till exempel. Vill du komma undan billigare kan man hitta biljetter i economy för under 10 000 kr.
 

Dr. Miles

Expert
Det spränger din budget med ca 500 SEK men det går att flyga med Qatar Airways i Business class till Bengaluru under de datumen du skrev.
Screenshot20150216_5.png
 

Taxman

Medlem
Tack för tipsen.

Det visade sig att jag var tvungen att boka via resebyrå som vi har avtal med så kunde inte välja fritt. Slutade med British Airways båda hållen, fick iaf tag på Premium Economy på väg ner, men kanske är marginell skillnad mot vanlig economy?
 
Toppen