Senaste nytt

Lördagspyssel - Finn fem fel

AABack2ARN

Medlem
Eller säkerställ att IE och/eller Firefox rensar all historik och alla kakor varje gång du stänger ner browsern. Lite omständigt i vissa fall det håller jag med om, men betydligt jobbigare för dem att hålla koll på mig...
 

Jacob

Medlem
Personligen skulle jag gissa på att det i de flesta fall är medvetet fel eftersom de helt enkelt inte kunde hitta bilder på alla plan.

Jag har mött artikelförfattaren många gånger och han har bra koll på det där.
 

Johan_G

Medlem
Jag förstår om du reagerar på min något smaklösa ton angående din vän artikelförfattarens verk, men det är verkligen inte svårt att hitta bilder på både den 767 som man ersatt med bilden på en TU154 och på den A340 som blev en 747 i tidningen.

Är det någon som har hittat något mer än dessa? Jag har ingen koll på småplanen så där kan det fortfarande finnas skojigheter att hitta.
 

Jonas H

Medlem
Det var verkligen riktigt uselt, så uselt att jag inte ens tyckte det var värt ett inlägg i morse. Den med 747:an och "Vid sidan av den Airbus A340 som syns på bilden..." tog priset.
Sen tyckte jag det också verkade finnas en viss risk att en dylik tråd skulle stängas eftersom den inte hade någon (direkt) koppling till premium-resande...
 

Jacob

Medlem
Jag förstår om du reagerar på min något smaklösa ton angående din vän artikelförfattarens verk, men det är verkligen inte svårt att hitta bilder på både den 767 som man ersatt med bilden på en TU154 och på den A340 som blev en 747 i tidningen.
Nej då. Jag vet mest själv hur svårt sånt här kan vara i praktiken, man ska ju ha rätt (få rätt) att använda bilderna man hittar också.
 
Toppen