Senaste nytt

Bästa Star Alliance Köpenhamn - New york

joelflight

Medlem
Hej!
Planerar en resa till New york och undrade vad man skulle åka med? Tänkte flyga businessclass och viktigast tycker jag är maten och kabinen, helst bara ett byte. Bor i södra Sverige så tänkt åka från CPH men finns det bättre förslag från Arlanda är det också okej. Star alliance för att få poäng ; ) Tidigare har jag testat lite olika men undrade om ni hade några förslag.

Tack på förhand!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Flyg SAS och testa den nya C kabinen, produkten rullar ut med start tisdag 17 feb. Ex CPH-EWR, sen skriver du ett resereportage här på Businessclass.
 

GOTATH

Medlem
Swiss eller Austrian skulle vara mina rekommendationer utöver de som redan nämnts. Har bara åkt Swiss en gång, men var mycket nöjd. Austrian verkar vara en underdog i sammanhanget. De har väl nyligen uppdaterat kabinen också.
 

M.K

Medlem
Jag har åkt till NYC med SAS, Swiss och United i C och jag tycker faktiskt Swiss var klart sämst av dessa. Jag hade kanske extrem otur men personalen var verkligen dålig. Utöver detta var det dock lite mat och obekväm stol. På kortdistans däremot är de svårslagna i Europa!
 

staff

Medlem
Med SAS nya produkt jag jag svårt att se att man skulle ta en omväg istället för direktflyg från CPH. Annars kan kanske Air Canada's 787 via Toronto vara ett alternativ.
 
Toppen