Senaste nytt

Dubbla Eurobonuspoäng till/från Hamburg 24 februari-30 april 2015.

D

Deleted member 4971

Guest
Damp ner i min inbox precis. Man anmäler sig på länken TJNA DUBBLA PONG TILL HAMBURG - SAS rätt smal kampanj då det bara gäller mellan Stockholm-Hamburg (Tydligen även från Oslo enligt svar nedan) och inom en viss tid, men någon kanske får nytta av den?

VILLKOR
  • Anmälan: 13-23 februari 2015
  • Res: 24 februari-30 april 2015
  • Boka: fram till 30 april (gäller även bokningar som du gjort tidigare för aktuell reseperiod)
  • Gäller både SAS Go & SAS Plus
  • I tillägg till dina ordinarie Baspoäng får man lika många Extrapoäng
  • Poängen sätts in efter avslutad resa
 
Last edited by a moderator:
A

Aurora

Guest
Frister nesten å ta en liten PLUS-run, man får vel 3000 poeng tur/retur i PLUS, ergo 6000 poeng. Nais nais.
Det finnes ikke noen "lavpriskalender" for PLUS-klassen? :p
 

SNIFF

Medlem
@Aurora du kan använda ITA Matrix för att hitta billigaste resan med SAS Plus. Jag skickade en fråga till SAS om huruvida det även gäller för mellanlandningar. Exempelvis ARN-CPH-HAM.
 
A

Aurora

Guest
@Aurora du kan använda ITA Matrix för att hitta billigaste resan med SAS Plus. Jag skickade en fråga till SAS om huruvida det även gäller för mellanlandningar. Exempelvis ARN-CPH-HAM.

Nice!! Si i fra når du får svar, tur/retur billigste PLUS ser ut til å ligge på ca 2000kr. Er vel OK valuta for poengene det :) (Jeg sparer til first class tur)
 

SNIFF

Medlem
@Aurora svar från SAS.

Screen Shot 2015-02-13 at 13.07.33.png


Man kan alltså maximalt få ut 3000/3750 poäng beroende på om man har EBG eller ej och inte vill betala Full Flex.
 
Toppen