Senaste nytt

Förvånansvärt medelmåttig lounge på hemmaplan

Om man tror att man skall gå till denna lounge och därefter äta sig mätt så bör man nog tänka om då maten svårligen är ätbar. Däremot om man ska mellanlanda och ta en dusch, kolla sina mail, ta det lungt och bara dricka lite så funkar den helt okay. Men jag tycker att som…
 

Jacob

Medlem
Jag tycker ändå att det finns en viss charm med den udda inredningen i satellitloungen. Den sticker åtminstone ut från mängden.

Men visst kunde båda Korean Airs businesslounger på Incheon vara bättre.
 
Jodå! Jag håller med om att den sticker ut från mängden! Sånt gillar jag också men dom hade ju kunnat sätta upp något på väggarna och inte låtit dom var helt vita. Det är möjligt att det faktum att det var dimma utanför förstärkte det kalla eftersom det enda som var färgat var de mintgröna stolarna, allt annat var vitt.

Men det värsta är det faktum att maten är så pass dålig! Detta är för mig en gåta på en hemma utrikes lounge!
Till och med SAS inrikes lounger har bättre mat!
 

Pho

Medlem
Kan bara instämma i att matutbudet är ganska mediokert, ännu värre känns det när det på skyltarna står att det är Hyatt som står för cateringen, vilket ju även drar hotellet i smutsen av dålig kvalitet.
 
Toppen