Senaste nytt

Någon som flugit Virgin Atlantic Upper Class nyligen?

johhenrik

Medlem
Jag sitter och försöker få in en resa till SFO i mitt redan fullspäckade schema och det som blir bäst prismässigt och tidmässigt innebär BA ARN-LHR och sen Virgin Atlantic LHR-SFO. Jag har aldrig flugit med dem, men en polare till mig brukar flyga med dem någon gång per år mellan LAX-LHR och är väldigt nöjd. Han har dock ingen erfarenhet av andra long-haul business, så inte direkt något att jämföra med.

Så, vad tycker ni här, är de ett okej alternativ? Jag vet att detta är väldigt subjektivt, så svara utifrån vad ni själva tycker bara. :)
 
Desværre endnu ingen erfaringer med Virgin Atlantic, men jeg har hørt det skulle være godt og at Clubhouse på LHR skulle være riiiiigtigt godt!
 

Alx

Medlem
Det bästa med Virgin Atlantic är The Clubhouse på LHR och JFK. Dessa business class lounger är svårslagna. Resten av upplevelsen med VS är ganska average. Inget man skriver hem om direkt. Men det var ett tag sen sist jag flög med Virgin Atlantic trots VS Gold.

Deras personal upplever jag generellt sett som mindre service-minded än genomsnittet. Min bild kan dock säkert påverkas något av att jag alla dagar i veckan föredrar amerikaner framför britter.
 

Jonas C

Medlem
Så, vad tycker ni här, är de ett okej alternativ? Jag vet att detta är väldigt subjektivt, så svara utifrån vad ni själva tycker bara. :)
Hur ser de ut prismässigt? Annars finns ju Lufthansa *host*First Class*host*, om du nu är ute efter att prova så många produkter som möjligt ;)
 

Ninjamasse

Medlem
Jag blev ombokad till Virgin UC i november när mitt BA-flyg ställdes in. Jag gillade inte fiskbenslayouten och dessutom är man över 185cm får man inte plats riktigt för deras lilla fotplatsrygg som är i änden. Den är skert bra som stöd om man har en gäst på middag men annars kass. Servicen var dock mkt bra vad jag kommer ihåg
 
Toppen