Senaste nytt

Premiärflygningen med SAS nya business class går den 17 feburari mellan Köpenhamn och New York

Jacob

Medlem
Nu är det bekräftat vilken som blir premiärflygningen för SAS nyrenoverade Airbus A330, även kallad Erik Viking. Ombord finns SAS nya business class, premium economy (SAS Plus) och economy class (SAS Go). Premiärflygningen går den 17 februari mellan Köpenhamn och New York. Premiärflyget lyfter från Köpenhamn kl 12.20 som SK 909 och ankommer New York…
 
Cirka 40 000 SEK för en biljett t/r CPH-EWR om man drar med vändande tjärra hem. Hade jag haft pengarna hade de kanske varit värt de. Tyvärr är poängkontot slut....
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Sitter hemma och är föräldrarledig. Hade det inte varit för att det är två infants jag basar över hade jag gärna tagit ett par dagar i NYC och samtidigt producerat en reserapport. Med endast en infant hade det varit klart genomförbart.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

dannelino

Ny medlem
Jag är inbokad med familjen Copenhagen (CPH) - San Francisco (SFO) SK 935 - 19 Feb samt Newark (EWR) - Copenhagen (CPH) SK 910 - 07 Mar. Kan man tro att man kan få åka med Erik Viking på någon av dessa? Brukar de ha samma kärra ett tag på sträckan EWR-CPH eller hur funkar det?
 

agehall

Medlem
Jag är inbokad med familjen Copenhagen (CPH) - San Francisco (SFO) SK 935 - 19 Feb samt Newark (EWR) - Copenhagen (CPH) SK 910 - 07 Mar. Kan man tro att man kan få åka med Erik Viking på någon av dessa? Brukar de ha samma kärra ett tag på sträckan EWR-CPH eller hur funkar det?

Till SFO lär det inte bli. Kolla seatmap från EWR. Där ser man tydligt på businesskabinens layout om det är den nya kärran eller inte.
 
Toppen