Senaste nytt

12.000 AVIOS Prenumerera på the Economist

Homer

Medlem
Naturligtivs ska man ju vilja ha tidningen också, speciellt som man i alla sådana här erbjudanden ska räkna med att
något går snett och man måste tillbringa en massa tid med att kontakta kundtjänst för att få sina poäng.
 

Concorde

Founding Member
153 nummer! Det är ju tre år :) Min Economist prenumeration gick ut innan jul. Detta är högst intressant. Tack för tipset Homer.
 

Homer

Medlem
Finns f.ö. massor av sätt att tjäna AVIOS via Iberia, här är ett till.
Man kan oftast köpa BA biljetter på Iberia.com för samma pris som på Ba.com, förra månaden hade de
detta erbjudande, köp en biljett på iberia.com få 1000 Avios, så jag köpte en ARN-LHR för 562kr (kostade 561kr på ba.com) låt se om dessa 1000 dyker upp som lovat i mars. Jag har för säkerhets skull inte
lagt in mitt BAEC nummer i bokningen än.
(dubbla poäng med BA Visa när man köper direkt från BA spelar ingen roll i detta fall när biljetten är så billig)

v4_mkrelac_1000avios_260112.jpg
 
Last edited:

JacobGBG

Medlem
Hmm.. helt klart mycket bättre än Eurobonus 1år för 3000 EB poäng som jag för tillfället utnyttjar (dock kan man nyttja den varje år). Men men, The Economist är en mycket bra tidning så...
 

Homer

Medlem
Hmm.. helt klart mycket bättre än Eurobonus 1år för 3000 EB poäng som jag för tillfället utnyttjar (dock kan man nyttja den varje år). Men men, The Economist är en mycket bra tidning så...

Det var ju ett erbjudande för ett tag sedan då man fick 15.000 Eurobonus poäng för 3 års prenummeration
och det här med 12 000 Avios är ju också bara tillfälligt
The offer is valid in continental Europe only (UK excluded) and is valid from February 1st to April 30th 2012.

Associated companies Promotions
 
Toppen