Senaste nytt

Club Membership and 5,000 Preferred Elite Qualification Miles for $375.00 US DM

Marcus01

Medlem
Om man läser inläggen på FT som finns i länkarna så fattar jag inte om man har tillgång till *A lounger eller inte, verkar luddigt. Jag som inte kommer kunna nå upp till *A Gold tycker ju att detta låter som bra "bang for the buck". Vet någon hur lång tid det tar innan man får kortet på posten?
 

Dr. Miles

Expert
Om man läser inläggen på FT som finns i länkarna så fattar jag inte om man har tillgång till *A lounger eller inte, verkar luddigt. Jag som inte kommer kunna nå upp till *A Gold tycker ju att detta låter som bra "bang for the buck". Vet någon hur lång tid det tar innan man får kortet på posten?

Om jag har förstått rätt, US Airways Club membership ger tillgång till Star Alliance lounger när man flyger med ett Star Alliance flyg samma dag.


US Airways | Memberships skrev:
Having a US Airways Club® membership opens you to a world of comfortable travel – one membership gives you access to all US Airways Clubs, United Clubs and Star Alliance lounges.* So anytime and almost anywhere you travel, you’ll have access to over 250 clubs worldwide.

You'll enjoy:
  1. Access to over 250 clubs worldwide
  2. Complimentary wireless internet powered by T-Mobile™ HotSpot™
  3. Complimentary beer and wine**
  4. Non-alcoholic beverages and snacks
  5. Premium alcohol ($)
  6. Personal reservation assistance
  7. Cable TV
  8. Newspapers and periodicals
  9. Business workstations with data ports
  10. Fax machines, copiers and shredders

*To visit a Star Alliance lounge, other than United Clubs, you’ll need to present a same-day boarding pass for travel on any Star Alliance flight. You must show your US Airways Club membership card to enter the United Clubs.
 

Marcus01

Medlem
Jag slår till. Jag spenderar så mkt tid på flygplatser pga av alla j-a AD-biljetter som jag måste åka på så det känns som en bra affär!
 
Toppen