Senaste nytt

Någon annan som har problem att gå in på www.sas.se?

valhajen

Ny medlem
Förstår att sajten inte ligger nere då jag borde sett mer information om det men faktum är att jag inte kan komma åt Billiga flygbiljetter och flygresor – sk och boka flyg - SAS på varken datorn (macbook pro), iPad eller via min iPhone.

Det står att sidan inte är tillgänglig för tillfället. Har sett ett inlägg på SAS-sidan på Facebook där SAS svarade att man skulle tömma tempfilerna så var det ok sen. Har gjort det men kommer ändå inte in på SAS.se.

Har även startat om routern hemma och testat andra webläsare. Någon som upplever samma sak? Har inte kommit in på hemsidan på tre dagar nu... o_O

/M
 

valhajen

Ny medlem
Fan va mysko... Enda jag kan komma på som hänt med nätet är att ComHem uppgraderat mitt bredband från 30 till 50 Mb/s. Låg ett brev på golvet när jag kom hem från semestern i fredags...
*Suck*
 
D

Deleted member 4971

Guest
Fungerar för mig också, kanske lite segare än vanligt. Men kan även vara mitt internet. Har Bredbandsbolaget. Men 3 dagar skulle aldrig en sida som SAS ligga nere, tänk vilka pengar :(
 
Samma här, inga som helst problem. Sökte flyg STO-HER, inga problem. Loggade in och kolla poängen också, Summerbonus hade ramlat in tack SAS!
 

Fredrik

Medlem
Nu har jag det har problemet. Forst hemma och aven i loungen dar jag ar.

Kommer ngn annan in pa sas.se? Jag kommer in pa flysas.com men inte sas.se
 

DonM

Medlem
Fungerar fint nu på både sas.no och sas.se, men jag har haft problem med dessa 2 hela dagen. flysas.com har fungerat hela tiden.

Hade problem med appen i onsdags kväll. Fick inte checkat in och fick inte uppdaterat EB aktivitetsöversikten.

Man kan undra hur mycket business (ej sålda biljetter) nedetid på en sida som sas.se kostar SAS per timme. Måste vara ganska avsevärda summor. Någon som har sett hur stor del av deras bokningar som går via egna sidor i förhållande till resebyråer och annat?
 
Toppen