Senaste nytt

Vad är viktigast för er i en lounge?

Fedup

Medlem
Jag hade en diskussion med en vän och vi kom in på ämnet och vi har väldigt olika åsikter här. För mig är det absolut viktigaste i en lounge stabilt wi-fi som är någorlunda snabbt (kärlek till T-Mobile och LH med sin 100 mbit-lina, med härliga hastigheter som 4-5 MB/s även vid peak). Min kompis tyckte däremot att det var viktigare med bra bufféutbud, drycker och liknande.

Vad tycker ni på BC? :)
 

Harnos

Medlem
Lugnet jämfört med sorlet utanför är det jag uppskattar mest, sen är det klart att ett bra wi-fi gör saker lättare, använder iPass som är ett måste i SAS lounger för att få vettig hastighet ;)
 

maba

Medlem
Jag skulle definitivt säga att lugn och ro är viktigast för mig. Spelar ingen roll hur bra buffé de bjuder på om det är stimmigt och rörigt runtomkring, då kan jag lika gärna käka i avgångshallen. Men att man kan sätta sig ner och slappna av det uppskattar jag.
 

Johan_G

Medlem
Lugn och ro, att det är en behaglig plats att befinna sig på är nummer ett. Därefter kommer utbudet av ätbara saker följt av tillgången till internetuppkoppling, sedan övrig underhållning (tv/film etc.) och allra sist drickan. Om det finns femtioelva olika dagstidningar skiter jag fullständigt i så det kommer inte ens upp på min lista.
 

Malu

Medlem
Något som jag saknar i SAS-loungerna är små chokladbitar (gärna mörk choklad) till kaffet. I övrigt håller jag i stort med övriga. Lugn & möjlighet till viss enskildhet, WIFI, kaffe och gärna en OK buffé (med dricka till) när man hoppat över en måltid. Underhållning, nyheter och annan information kommer med WIFI i min dator, så det behövs liksom inte.
 

palmen

Moderator
Mat och dricka skulle jag säga följt av vettigt wifi.
Behöver inte vara någon spektakulär mat utan det räcker med något enkelt så man blir lite mätt. Vad det gäller dryck så skulle jag önska bättre öl i de flesta lounger (det gäller även i FCT :)).

Att få lite lugn och ro och kunna slappna av är det jag värdesätter, surfar gärna på mobilen för att hålla mig sysselsatt därav är det viktigt med wifi.
 
Toppen