Senaste nytt

Välja Hilton i Miami

Hej,

Ska en tur till Miami och vet inte vilket Hilton man ska bo på. Ska på möten på Miami Marriott Biscayne Bay.

Så vad rekommenderas? Hilton Bentley var lite väl dyrt men kanske kan gå.

/Christian
 

flapps

Medlem
Bentley är kanon tycker jag.Kan berätta för dig vilket du INTE skall bo på. Håll dig långt borta från Hilton Cabana Miami Beach !! Finns inget bra med det hotellet överhuvudtaget.

/flapps
 

sembl

Medlem
Jag och @Senator bodde på Conrad downtown vilket var mycket trevligt för omväxlings skull, dock finns inget just downtown men en Uber över bron funkar. Annars håller vi oss till Bentley utan tvekan.
 
Blev Hilton Downtown. Svårt att ta något annat då mötena jag ska på är precis över vägen. Ser slitet ut men va fan man ska väl överleva där 4 nätter...
 
Såg att de ej har lounge vilket genast blev ett litet minus! Nog första Hilton jag bor på som ej har det. Åker mest öster ut och där äralltid lounge tycker jag och de behandlar HHD fint :).
 

ulagun

Medlem
Hilton downtown har lounge och kvalls snacks
Men vilken lounge? Lite trött kvällsmat finns, men all dricka får man beställa och betala för.
F.ö kändes hela hotellet lite nerkört.
Flyttade över till Bentley. Trots HH Diamond fick vi ett av de sämsta rummen med utsikt över byggarbetsplats till höger och närmaste granne till vänster. Påpekade försynt att detta var riktigt inte vad vi förväntat firandes 40-årig brölloppsdag.
Vips uppgraderade till minivåning med enorm balkong, pentry med kyl/ismaskin Micro m.m.
OK ingen lounge men ett glas "bubbel" varje dag vid stranden.
 

Yden

Medlem
Har tidigare bott på Conrad Miami, kanske inte det roligaste läget men ett bra hotell.
Ska bo på Hilton Cabana Miami Beach nu i mars, inte heller nåt hotell med det bästa läget men jag hoppas att det är bra standard när det gäller rummen och servicen.
 
Toppen