A
Aurora
Guest
Vr(oom)-reklame fra SAS og Mercedes | Kampanje
"Ved hjelp av norsk kamerateknologi og virtual reality-brillene Oculus Rift har Mercedes-Benz og SAS gått sammen om å gi de reisende en spektakluær start på flyreisen.
For fra med i dag er det nå mulig å kjøre opp Trollstigen fra SAS-loungen på Gardermoen i en spiller ny C-klasse.
....
OR åpner nye muligheter for å skape engasjerende opplevelser og man føler det virkelig på kroppen. En SAS-reisende på Gardermoen vurderte å ta neste fly for å bli sittende litt til."
"Ved hjelp av norsk kamerateknologi og virtual reality-brillene Oculus Rift har Mercedes-Benz og SAS gått sammen om å gi de reisende en spektakluær start på flyreisen.
For fra med i dag er det nå mulig å kjøre opp Trollstigen fra SAS-loungen på Gardermoen i en spiller ny C-klasse.
....
OR åpner nye muligheter for å skape engasjerende opplevelser og man føler det virkelig på kroppen. En SAS-reisende på Gardermoen vurderte å ta neste fly for å bli sittende litt til."