Senaste nytt

100k poäng för återkval till Diamond

agehall

Medlem
Hittade denna tråd på FT 100,000 Points for maintaining diamond? - FlyerTalk Forums som beskriver att vissa blivit erbjudna 100k poäng efter att ha återkvalat till HHD under 2014. Jag har inte fått något mail, men testade att gå till länken (Hilton HHonors™ och gissa om jag blev förvånad när det omedelbart dök upp 100k extra på mitt konto.

Verkar inte fungera för alla, men ni har nog inget att förlora på att testa...
 

Senator

Moderator
Hilton.JPG


I like it!
 

Rob_flyer

Medlem
Inga poäng som HHG. Men fick följande

You're now registered to take advantage of this exclusive offer. Each stay through April 30, 2015, will count double toward the number of stays needed to achieve your 2016 tier status. Book now and get a boost on upgrading your tier status today.

Har i alla fall 6 stays till före sista april
 
Inga poäng som HHG. Men fick följande

You're now registered to take advantage of this exclusive offer. Each stay through April 30, 2015, will count double toward the number of stays needed to achieve your 2016 tier status. Book now and get a boost on upgrading your tier status today.

Har i alla fall 6 stays till före sista april
 

HON-II

Medlem
Tack för tipset, @agehall, fick också "congratulations" och löfte om 100k poäng. Har nu > 1,1 miljon. Frågan är bara för vilka hotell (och när!!!) man skall använda dem. Tappade just över 70,000 poäng på Shangri-la Golden Circle pga klantighet och noll koll på när poängen löpte ut. Det hade räckt till ca 2 svitnätter på Shangri-la at the Shard eller det nya, fina Shangri-la i Paris.....
 
Toppen