Senaste nytt

Poängintjäning Hertz

Hej
Jag tog en helghyra med Hertz för en vecka sedan. Jag registrerade noga mitt Eurobonus mm (utnyttjade dessutom rabatten för Eurobonus Gold), men har inte sett till några poäng än. Är det normalt att det tar över en vecka, eller kan jag misstänka att något har blivit fel?
 
Hej
Jag tog en helghyra med Hertz för en vecka sedan. Jag registrerade noga mitt Eurobonus mm (utnyttjade dessutom rabatten för Eurobonus Gold), men har inte sett till några poäng än. Är det normalt att det tar över en vecka, eller kan jag misstänka att något har blivit fel?
Tar ju ofta över en vecka för vanliga sas flight poäng att komma in så...
 

Flood

Medlem
För min del brukar det ta en månad om det kommer utan problem och i 50 % av fallen får man registrera poängen som saknade. Vilket kan göras först efter 3-6 veckor.
 

Homer

Medlem
Hej
Jag tog en helghyra med Hertz för en vecka sedan. Jag registrerade noga mitt Eurobonus mm (utnyttjade dessutom rabatten för Eurobonus Gold), men har inte sett till några poäng än. Är det normalt att det tar över en vecka, eller kan jag misstänka att något har blivit fel?

Väldigt optimistiskt att tro att du skulle få poängen på mindre än en vecka.

Får aldrig mina Eurobonuspoäng efter hyrbil, trots flera påminnelser | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
 
Toppen