Senaste nytt

Förläng ditt guldmedlemskap?

Hej!

Fick för en tid sedan mail från SAS där det står att jag bara behöver 3800 ytterligare poäng för att "förlänga ditt guldmedlemskap".

Någon som fått något liknande eller vet vad det innebär? Jag har flugit ihop mer än 3800 poäng sedan jag fick mailet, men något förlängt medlemskap än det jag redan hade innan poängen kommit in har jag inte fått...

Någon som vet?
Skärmavbild 2015-01-29 kl. 16.38.13.png
 

trekker

Medlem
Var det 3800 poang kvar till gransen for guld? Isafall var det val en paminnelse om att du far guld ytterliggare ett ar om du skulle flyga in poangen?
 

ohkw

Medlem
Jeg fik en tilsvarende. Jeg var guld efter den nye 45.000 point og de point de sagde jeg manglede var op til den gamle indtjening på 50.00 for guld.
SAS IT!!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Dom där mailen brukar aldrig vara synkade med verkligheten.
 

RickardG

Medlem
Jag har ett relaterat problem, jag hade 47800 poäng innan nyår och borde därför ha blivit uppflyttad till guld den 1 januari men står fortfarande kvar som silver. Kundservice säger att alla dessa måste hanteras manuellt och att det "kommer ta ett tag"... Det är inget jag drabbas av just nu eftersom jag inte rest på ett tag men jag kan tänka mig att en del andra inte är så nöjda.
image.jpg
 

trekker

Medlem
SAS IT ar fenomenal! Websiten har ju aven den blivit annu samre sista tiden, att logga in, titta pa poangsaldo och sedan bokningar brukar jag fa logga in ca 3-4 ggr i snitt....... Ofta brukar det ta sa lang tid att det inte ens ar lont att vanta pa att sidan skall laddas. Kanske dags for nytt blod inom IT avdelningen?
 
Toppen