Senaste nytt

Letar flygbiljett till värme och äventyr!

bompa

Medlem
Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
Var är din destination? Äventyr och värme
När vill/behöver du resa ut? Innan 15 februari
När vill/behöver du komma hem?
Hur länge vill du vara borta? Min 7 dagar, Max 15 dagar
Hur många personer som skall resa? 2 Vuxna
I vilken kabinklass? Samtliga är OK
First
Business
Premium Economy
Economy
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
Vad är din budget? (per person) 10000 per person

Vad är det viktigaste för dig?
Äventyr!
 

Dr. Miles

Expert
eller till Fort Lauderdale med Norwegians Dreamliner. Till värme och äventyr. ;)

Seriöst svar är t ex till Vietnam med Air France i Premium Economy (Fare basis: APRSE).
Det kostar runt 10.000 SEK inkl. skatter per person.

Air France Premium Voyageur (Premium Economy)
Air-France-new-premium-economy-01-720x480.jpg

Air-France-new-premium-economy-02-720x480.jpg

(Foto: Jacob, ur En första titt på Air France nya långdistansstolar - BusinessClass.se
 

Voyageur

Medlem
För 10k kommer du kanske inte så långt i biz men för värme och äventyr har Swiss ARN-DXB (Dubai) runt 10 000kr som stående pris i Business på vissa avgångar!
 

Palazzi

Medlem
Air Serbia Business till Tel Aviv - de tycks ha fått upp värmen. Dykning (kanske väl kallt..vad vet jag), klättring, cykel.....utflykter till intressanta platser i närheten. Hyfsade flygtider, kanonbra flygprodukt. Landar väl på ca.7800kr T/R (per person).

Annars skulle jag ha dragit ut på resan till det yttersta, och istället flygit till Madeira. Den ön (öarna) är fulla av äventyr, och mitten av februari-mars ska innebära behaglig värme (ser att det regnar o är kallt nu). Primera Air (charterflyg reguljärt) går på 2.300kr T/R från Arlanda - positivt att det bara är 5h flyg. Den enorma prispressen på femstjärniga hotell gör det intressant i min värld.<
Utresa 17:e Februari o hem 3:e Mars? (ser att det då innebär 16d från planerad utresa..)
 
Toppen