Senaste nytt

Kan man nå hilton honors silver med base points (spend) ?

Bibinski

Medlem
Hej!

Har kikat här och på Hilton Honors sajt vad gränsen att nå silverstatus är med base points men hittar ingen info och börjar misstänka att det bara går att nå status med base points för HHG och HHD ? Om inte- hur många BP's krävs för silver ?
 

Bibinski

Medlem
Jag förstår det men ville för sakens skull ha reda på siffran då jag inte lyckas hitta den, har redan bokat 4 stays närmaste 1,5 månaden och kommer kvala för HHG genom en kampanj men är fortf intresserad :)

EDIT: Ok, såg inte din ändring först. Tack
 
Last edited:

Fredrik

Medlem
Kollade också(är Silver) och får inte fram något annat än att det är 4 stays eller 10 nätter. Har hittills i år bott en natt på Hilton. När jag klickar på stays får jag fram att det är 3 stays kvar, för nätter är det 9 kvar. Klickar jag på base points står det att det är 3 stays eller 9 nätter kvar för att återkvalificera. Däremot ser jag att det går att nå Gold på base points.
 

agehall

Medlem
Det verkar absolut gå att nå silver med base points. Mitt konto visar just nu att jag uppnått silver mha basepoints för 2015. Däremot verkar det inte finnas någon officiell info om det.
 

Bibinski

Medlem
Får man fråga vad för siffra det rör sig om i runda slängar ? Känns som att nånstans mellan 15-25.000 vore rimligt för att nå silver ?
 

Bibinski

Medlem
Ok tack. Ser ut på min pil att det bör röra sig om ca 15k isf har bara haft en stay än o reggat 3599 bp o verkar ungefär ligga 1/3 på blue...
 

Senator

Moderator
Det verkar inte finnas något officiellt Base Point krav för Silver. Enbart "Stays" och "Nights"

hilton.JPG
 
Toppen