Senaste nytt

Tips på hur boka DL37 billigt

fly4fun

Medlem
Jag behöver resa hem från Seatlle till Stockholm den 22 feb med DL37 som går strax efter kl 18.00.

Att köpa den som enkelresa kostar multum.
Att köpa den som t/r med en random återresa kostar från ca 8000 kr.

Nån som har tips på hur jag kan boka DL37 den 22 feb för under 8000 SEK i economy eller nån bra kampanj i business?

SEA-LHR eller SEA-LHR-ARN eller SEA-LHR-VADSOMHELST
 

fly4fun

Medlem
Jag kommer flyga med Icelandair till Seattle så jag håller med om att Icelandair hade varit optimalt tillbaka. Men det är som sagt tiden som ställer till det. Och jag har bråttom hem från SEA, för att jag ska flyga från ARN till EWR den 24e :), så DL37 är i stort sett det enda som passar mig.
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Har tittat runt lite, det verkar inte finnas så mycket alternativ. Priserna är av någon anledning ohemlut dyra på DL37,

när måste du senast vara i Stockholm?
 

fly4fun

Medlem
Jag flyger ARN-EWR med SK903 kl 1040 den 24:e feb. Den är en resa med hela familjen så familjen förväntar sig att jag är hemma i god tid och hjälper till packa och transportera familjen till flygplatsen, så jag måste landa på ARN från SEA senast kvällen 23:e feb för att ha nån marginal. Mässan slutar 22:a feb i SEA ca kl 16.00 så jag kan flyga efter kl 18.00.
 

FF#1

Medlem
Det verkar så illa så att det inte blir billigare än att boka delta Tor om du ska åka inom dina tider. Bara bita i det sura.
 
Toppen