Senaste nytt

Sofitel London Heathrow Hotel, London Heathrow - Perfekt läge och bra standard, men aningen dyrt

Jacob

Medlem
Det finns åtskilliga hotell vid Heathrow men detta är helt klart ett av de bättre, både när det gäller standard, läge, service och faciliteter, men så har det också en prislapp som matchar. Jämfört med andra Sofitel-hotell jag testat kommer man dock tyvärr inte ifrån att det är ett flygplatshotell, med allt vad det innebär. Det…
 

ChabbeT

Medlem
Hade varit kul att se bilder från Club Millésime. Kommer försöka bo där innan mitt Platinum löper ut. Tack för ett fint reportage.
 
Hade varit kul att se bilder från Club Millésime. Kommer försöka bo där innan mitt Platinum löper ut. Tack för ett fint reportage.

Kanske lite väl sent men här har du lite bilder om du fortfarande är sugen att se hur det ser ut @ChabbeT. Bodde här 24-25 december 2014.

Tillgång hade man via nyckeln till rummet som man scannade vid inpassering. Såg dock aldrig någon mat uppdukat så kan inte säga mycket om den tyvärr... Men dryck fanns det i massor!

IMG_3038.JPG IMG_3039.JPG IMG_3040.JPG
IMG_3041.JPG IMG_3042.JPG
 

ChabbeT

Medlem
Kanske lite väl sent men här har du lite bilder om du fortfarande är sugen att se hur det ser ut @ChabbeT. Bodde här 24-25 december 2014.

Tillgång hade man via nyckeln till rummet som man scannade vid inpassering. Såg dock aldrig någon mat uppdukat så kan inte säga mycket om den tyvärr... Men dryck fanns det i massor!

Visa bifogad bild 31334 Visa bifogad bild 31335 Visa bifogad bild 31336
Visa bifogad bild 31337 Visa bifogad bild 31338
Tack @simon_says91 dig kan man alltid räkna med/lita på! Tänkte köra en natt där nu i mars/april för att testa T2
 

Direktorn

Medlem
Har precis checkat ut från Sofitel LHR. Har bott tidigare för några år sedan men nu var första gången jag såg att det fanns och testade att checka baggage direkt till British Airways i hotellets reception. BA hade en egen representant på plats. Supersmidig service speciellt då vi flyger från T3 och följaktligen inte behövde släpa med oss baggage dit. En toppentjänst som lyfter hotellet.
 
Toppen