Senaste nytt

SkyMall i konkurs

agehall

Medlem
Kom just till Aurora lounge på ARN T2 och möts på BBC News av nyheten att SkyMall begärts i konkurs.

Själv har jag aldrig handlat något från dem, men jag tycker det är väldigt underhållande att läsa deras katalog när man sitter på amerikanska inrikesflyg.

Fler än jag som kommer att sakna dem lite? Någon som kanske faktiskt shoppat hos dem?
 

AABack2ARN

Medlem
Undrar hur mycket bränsle som gått åt genom åren att transportera denna ganska tjocka katalog fram och tillbaka dag ut och dag in,,.

Håller dock med om att de kan vara kul att bläddra igenom. Gjorde det dock främst när man inte fick använda egen elektronik. Det kanske var droppen?
 

FF#1

Medlem
Ja, precis, var helt klart ett bra tidsfördriv att kolla in deras utbud av erbjudanden i "tv-shop" kategoring av kvalité och uppfinningsrikedom.
Minns än i dag hur jag skrattade när jag för första gången såg en knappförflyttare för byxorna när man hade ätit för mycket... rikt illustrerad med tydliga bilder som visade hur det gick till.
Finns för övrigt liknande kataloger på Shinkansen i Japan, med lika och ännu mer fantastiska produkter.
 

sembl

Medlem
Alltså hur ska jag ny fördriva tiden med att titta på saker som jag trodde inte ens var uppfunna eller helt meningslösa på mina AA fligher. Utan tvekan den mest underhållande tidningen ombord när man flyger.
 

Tommy

Medlem
Den katalogen var riktigt underhållande. Jag var inne på att köpa vägg kartan under många år och beställde den till Thanksgiving, tydligen mitt första och sista köp där. :)
 

Flightdoc

Medlem
Tragiskt. Mycket underhållande "In Flight Magazine". Framför allt trädgårds"konsten" nådde oanade höjder i smaklöshet...
 

Fedup

Medlem
Skymall är bäst. Bilden säger allt.
gnombie-undead-zombie-garden-gnome-2.jpg
 
Toppen