Senaste nytt

Snabb hjälp att hitta biljett till Milano via London

Bibinski

Medlem
Hej alla !
Då jag inte är något proffs på det här med att boka biljetter så skulle jag uppskatta eran hjälp.
Behöver brådskande resa iväg imorgon till Milano via London.
I London behöver jag minst 4 timmar och vill helst ta ett flyg dit på sen förmiddag eller tidig eftermiddag. Vill även landa i Milano på söndag (kan vara hur sent som helst) och behöver sedan på söndag eller måndag resa tillbaka till ARN och detta får helst vara ett direktflyg men inte nödvändigtvis. Gärna det på tidig eftermiddag. Bokningsklasserna economy eller economy plus om economy inte finns tillgängligt. Kan även flyga till LGW med DY om det ger mig en mindre stressig resa.
  1. Varifrån vill du börja din resa?
    Arlanda
  2. Var är din destination?
    Milano via London
  3. När vill/behöver du resa ut?
    Imorgon
  4. När vill/behöver du komma hem?
    Söndag
  5. Hur länge vill du vara borta?
    17/1-2015 - Senast 20/1-2015
  6. Hur många personer som skall resa?
    1 Vuxen
  7. I vilken kabinklass?
    • Premium Economy
    • Economy
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med?
    Vill helst flyga till LHR annars spelar det ingen roll.
  9. Vad är din budget? (per person)
    8000 (eller så mycket som krävs för att komma till Milano imorgon med ett stopp i London på 4 timmar minst)
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    En stressfri resa
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
    Stop i London minst 4h
 

palmen

Moderator
Enkel biljett ARN-LHR med SAS imorgon:
SK527, 15:20-17:00, 2499/2999kr (go/plus)

Lufthansa eller Swiss på utresa, SAS på hemresa
LHR/LCY-MUC/FRA/ZRH-LIN/MXP på söndag förmiddag
MXP-CPH-ARN på söndag kväll
Pris 3800-3900 kronor i economy (enligt itamatrix, inte tittat om det går att boka på någon sida)

Allt detta i economy, vet inte om jag tycker det blir direkt stressfritt men det är under din budget i alla fall (6300-6900 kronor).
 

Bibinski

Medlem
Jag hittade faktiskt något som jag tror blir perfekt, utan att ha bokat hemresan än men det viktiga var att komma till milano imorgon kväll, kanske inte var tydlig med det :) Ba kl 12:10 imorgon ARN-LHR sedan LHR-LIN kl 18:30 :)
 
Toppen