Senaste nytt

Amerikaner gillar att ta toalettprodukter från hotellrummet - nu är det bevisat

Jacob

Medlem
Att folk gillar att ta med sig toalettprodukter från hotellrummet har reseindustrin misstänkt länge, likaså att amerikanarna är mycket glada i toalettprodukter och ligger i topp i statistiken. Nu är det även bevisat. Enligt en ny studie från Hilton uppgav 73 procent av amerikanarna att de brukar ta med toalettprodukter från hotellet hem, hela 52 procent…
 

thh

Medlem
Vadå ta, jag antog att det slängdes efter att jag checkade ut? Jag tar ganska ofta med mig lotion eller tvål, speciellt om jag ska flyga någonstans.
 

gdaily

Medlem
Hade för övrigt en kvinnlig vän som blir överlycklig när man ger henne hårskyddet för duschen som man ibland får på hotellet - glöm vin eller blommor när man är på besök, ett par-tre sådana räcker gott.
 

maba

Medlem
Att folk gillar att ta med sig toalettprodukter från hotellrummet har reseindustrin misstänkt länge, likaså att amerikanarna är mycket glada i toalettprodukter och ligger i topp i statistiken. Nu är det även bevisat. Enligt en ny studie från Hilton uppgav 73 procent av amerikanarna att de brukar ta med toalettprodukter från hotellet hem, hela 52 procent…

Är denna studie gjord i USA då det är Hilton som gjort den eller är det en världsomfattande studie? Skulle vara kul att se hur statistiken ser ut för svenskarna eller exempelvis skottarna ;)
 

JensE

Medlem
Jag hann knappt duscha innan tjejen hade packat ner toalettprodukterna i sin väska (hon är Amerikanska :)) nu när vi tournerade runt i Florida.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag brukar inte ta något förutom shampot, speciellt om man varit lite längre bort som i Asien och kan få lite flashbacks när man duschar, alltid trevligt.
 
Toppen